تکنیک های طراحی تابلو فست فود مناسب

 

طراحی تابلو فست فود. برای جذب بهتر مشتری بهتر است همه فست فودها یک تابلو خوب بالای درب داشته باشند. برای بسیاری از مشاغل، تابلوی بالای درب نقش مهمی در تشویق مشتریان بالقوه برای ورود دارد.

رستوران ها و کافه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، اما در طراحی تابلوهای رستوران نکات منحصر به فردی وجود دارد. از نوع تایپوگرافی استفاده شده تا وضعیت فعلی خدمات، علامت شما چیزهای زیادی در مورد انواع غذاها و نوشیدنی های سرو شده می گوید. در این مقاله به شما خواهیم گفت در طراحی تابلو فست فود خود به چه نکاتی باید توجه کنید.

تابلوهای رستوران باید طوری طراحی شوند که جلب توجه کنند و در مورد رستوران شما کنجکاوی ایجاد کنند. اگر رستوران های دیگری در اطراف شما باشد چگونه این کار را انجام می دهید؟ آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید، اما نیاز به برنامه ریزی و توجه دارد. در ادامه این مقاله، ایده های طراحی تابلو فست فود را ارائه می دهیم که باعث می شود مردم رستوران شما را به جای رقبا انتخاب کنند.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه دریافت خدمات تابلوسازی با ما تماس بگیرید.

تکنیک هایی برای طراحی تابلو فست فود

در تابلوسازی ها ، طراحی تابلوهای تبلیغاتی رستوران باید به ترکیب رنگ ها و تضاد توجه کرد. انتخاب بهترین رنگ برای رستوران و تضاد رنگ بر خوانایی تابلوی شما تاثیر می گذارد و به افراد کمک می کند تابلوی شما را از راه دور ببینند. انجمن تبلیغات محیطی در آمریکا (OAAA) انتخاب رنگ هایی با کنتراست قوی را پیشنهاد می کند.. به عبارت دیگر، متن روشن را برای پس زمینه تیره و متن تیره را برای پس زمینه روشن انتخاب کنید. کنتراست بالا خوانایی و حافظه را بهبود می بخشد.

برای تابلو فست فود شما می توانید از تابلو چلنیوم هم استفاده کنید. تابلو چلنیوم یکی از بهترین تابلو ها برای این منظور می باشد.

تکنیک هایی برای طراحی تابلو فست فود

همه چیز راجب طراحی تابلو فست فود

استفاده از رنگ مناسب کسب و کارتان

در ادامه طراحی تابلو فست فود میرسیم به برخی از رنگ ها که بیشتر از بقیه محرک هستند و جلب توجه می کنند. به عنوان مثال، قرمز رنگ محبوبی است که به طور گسترده در رستوران ها استفاده می شود زیرا هیجان انگیز و انرژی زا است و اعتقاد بر این است که اشتها را تحریک می کند. زرد و نارنجی رنگ های بسیار خوبی برای تابلوهای رستوران هستند زیرا گرم، شاد و اشتها آورتر از رنگ های مانند آبی هستند. اگر یک فروش یا افتتاحیه را تبلیغ می کنید، از رنگ هایی برای تابلوهای رستوران خود استفاده کنید که روشن، جسورانه و پر از امید به زندگی هستند.

همچنین از استفاده همزمان رنگ های مختلف زیاد خودداری کنید. رنگین کمانی از رنگ ها بینندگان را گیج می کند. در نهایت، رنگ هایی را انتخاب کنید که به چیزی که می فروشید مربوط باشد. به عنوان مثال، اگر غذاهای گیاهی را تبلیغ می کنید، می توانید رنگ سبز را به عنوان رنگ غالب انتخاب کنید. سبز نماد سلامتی است و این پیام را می دهد که غذای شما تازه و ارگانیک است. اگر در حال افتتاح یک پیتزا فروشی هستید، به Red Tomato فکر کنید.

استفاده درست از تصاویر و تایپوگرافی

بسیاری از رستوران ها نام هایی دارند که ذاتاً به سبک خاصی از غذا اشاره دارد. اکثر مشتریان قبول دارند که قصر چوبی طلایی یک رستوران چینی است و رستوران لوئیجی بیشتر غذاهای ایتالیایی سرو می کند.

اگر می خواهید طراحی تابلو فست فود خود را خوب انجام دهید گرافیک اضافه کنید، تصاویری را انتخاب کنید که بر پیام شما تاکید دارند. برای مثال، اگر صاحب یک فست فودی به نام پیتزای باحال گربه هستید، این منطقی است که از تصویر یک گربه کارتونی در حال خوردن یک تکه پیتزا استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر یک استند اختصاصی هات داگ دارید، منطقی نیست که عکس یک گربه در حال خوردن پیتزا را درج کنید.

استفاده درست از تصاویر و تایپوگرافی

سایز مناسب تابلو

وقتی مشتریان از کنار رستوران شما عبور می کنند، تابلوی شما باید به اندازه ای بزرگ باشد که مردم بتوانند به راحتی آن را در حین راه رفتن یا رانندگی بخوانند. به طور کلی، هر چه بزرگتر باشد، خواندن آن آسان تر است. همچنین در طراحی تابلو فست فود  مطمئن شوید که تابلو شما همیشه قابل مشاهده باشد و پشت درختان یا اشیاء دیگر پنهان نشود.

تمیز نگه داشتن تابلو

تابلوی بالای درب رستوران شما اولین نشانه ای است که به بازدیدکنندگان نشان می دهد که مغازه شما تا چه حد استانداردهای خود را جدی می گیرد و یک تابلوی قدیمی، کثیف یا شکسته، تبلیغ خوبی برای کسب و کار شما نیست.

توصیه می شود به صورت دوره ای تابلوها را تعویض کنید و حروف و لامپ های شکسته را تعمیر کنید تا مشتریان بتوانند همیشه استانداردهای کیفیت را بررسی کنند. حتی فقط یک رنگ آمیزی مجدد می تواند تأثیر زیادی بر اعتبار مشتری بالقوه داشته باشد.

تمیز نگه داشتن تابلو

متمایز کردن کسب و کارتان

در ادامه طراحی تابلو فست فود می‌توانید از الگوهای تکراری برای طراحی استفاده کنید، زیرا سایر رستوران‌ها از فونت‌ها و رنگ‌های مشابهی استفاده می‌کنند. (احتمالاً همه ما با رستوران‌های چینی با علائم قرمز و طلایی و تغییرات آسیایی آشنا هستیم)

با این حال، این انتخاب‌ها اغلب به این دلیل انجام می‌شوند که برای برقراری ارتباط بصری «چینی بودن» یک رستوران چینی آزمایش شده‌اند و کمی خلاقیت می‌تواند طرحی را به شما بدهد که در این زمینه به خوبی کار می‌کند اما برجسته است. شاید از رنگ تیره تر یا حروف مدرن با ظاهر ظریف آسیایی استفاده کنید.

این امر در مورد انواع دیگر رستوران ها نیز صدق می کند. اگر سایر مکان های فست فود در شهر دارای علامت قرمز هستند، شما یا آبی هستید یا سبز. اگر رستوران‌های هندی رقیب از فونت‌ پاپیروس روی تابلوهای خود استفاده می‌کنند، ممکن است زمان آن رسیده که رستوران شما سنت شکنی کند.

 

جمع بندی

تابلوهای فست فود کلید جذب مشتری و تبلیغ برند شماست.

با پیروی از تکنیک های طراحی، می توانید یک نشانه موثر و جذاب ایجاد کنید که باعث جذب مشتری و کمک به ارتقای برند شما می شود.