آشنایی با جدیدترین مدل تابلو تبلیغاتی سال

جدیدترین مدل تابلو تبلیغاتی.به جرات می توان گفت که این روزها همه شرکت ها از انواع بیلبوردها برای تبلیغ خود استفاده می کنند. این تابلوها نمایانگر خوبی از شرکت و برند شما هستند و می توانید از آن برای معرفی خود به مشتریانتان به طور موثر استفاده کنید. در این قسمت به معرفی جدیدترین مدل تابلو تبلیغاتی می پردازیم و جنبه های مختلف آنها را مورد بحث قرار می دهیم.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم

برای اطلاعات بیشتر از نحوه دریافت خدمات تابلوسازی با ما تماس بگیرید.

انواع تابلو تبلیغاتی

وجود بیلبوردهای مختلف باعث رونق کسب و کار شده است و امروزه کسب و کاری را پیدا نمی کنید که از یکی از این بیلبوردها استفاده نکند. هر نوع بیلبورد برای یک کار مناسب است و نمی توان برای همه آنها یک نسخه ساخت. در زیر پرکاربردترین تابلوها را معرفی کرده ایم.

انواع تابلو تبلیغاتی

همه چیز درباره انواع تابلو تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

اکثر مردم این تابلو را با نام تابلو چلنیوم می شناسند. تابلو چلنیوم یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی است که کاربرد بسیار وسیعی دارد. تابلو چلنیوم در رستوران ها، مغازه ها، بانک ها، مجتمع ها و مکان های مختلف کاربرد دارد. این تابلو که یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی پرطرفدار می باشد دارای رنگ های مختلفی می باشد و به دلیل نصب حروف برجسته بر روی آن به تابلو حروف برجسته نیز معروف است.

تابلو نئون

تابلو پلاستیکی

تابلو پلاستیکی بسیار شبیه به تابلو چلینیوم است، اما یک تفاوت عمده دارد و آن همان نوع برجسته کاری است که روی آن استفاده شده است. تابلوهای پلاستیکی از پلاستیک ساخته شده اند و لبه ندارند و خوانش تابلو را از کنار سخت می کند. تابلو پلاستیکی که نوعی بیلبورد در نظر گرفته می شود، طول عمر کمتری نسبت به چلنیوم دارد.

تابلو فلزی

یکی دیگر از جدیدترین مدل تابلو تبلیغاتی تابلو فلزی است که از صفحات فلزی ساخته شده و حروف بر روی محل کار نقش بسته است. نکته مهم در تولید تابلوهای فلزی این است که نور نمیتواند از آن عبور کند و در همه زمینه ها کاربرد ندارد. در عوض، بهتر است از آن در جایی استفاده کنید که نیازی به نشان دادن تابلو نیست. به عنوان مثال می توان از آنها در داخل ساختمان های مسکونی و اداری استفاده کرد.

تابلو های LED ثابت

تابلوهای ال ای دی در شهر فراوان است. دلیل استفاده از بسیاری از این نشانه ها ثبات و جذابیت آنهاست. در واقع تابلوهای ال ای دی در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در صنعت تابلو سازی پیدا کرده اند. در تمامی محیط های کاری به جز خدمات پزشکی و دفتری می توانید از این تابلو برای نمایش شرکت و محصولات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه هستید، می توانید محصولاتی را که بیشترین فروش یا تخفیف را دارند در معرض دید مشتریان خود قرار دهید تا فروش بیشتری داشته باشید و کسب و کار خود را رونق دهید. و به همین دلیل استفاده زیادش است که ما آن را در مقاله جدیدترین مدل تابلو تبلیغاتی آورده ایم.

تابلو ال ای دی

تابلو استیل رینگی

تابلو استیل رینگی نمونه ای از انواع بیلبوردها است که جذابیت منحصر به فردی دارد. ترکیب لبه های فلزی و حلقه بر زیبایی آن می افزاید. دوام و مقاومت این تابلو آن را برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی مناسب می کند. برای روشنایی این تابلو ها از لامپ هالوژن یا SMD استفاده می شود.

تابلو های LED روان

می توانید متن، انیمیشن و تصاویر را بر روی تخته های LED صاف نمایش دهید. این تابلوها در دو مدل عرضه شده است که می توان به تک رنگ و مولتی کالر اشاره کرد. شما رنگ های محدودی را در تابلوی LED تک رنگ می بینید. به این معنی که زمینه کار به طور ثابت مشکی است و برای نمایش متن و تصویر می توانید از رنگ دلخواه استفاده کنید. اما در مدل مولتی کالر وضعیت متفاوت است. شما هیچ محدودیت رنگی ندارید و می توانید تصویر مورد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن نمایش دهید.

سخن پایانی

در این مطلب با جدیدترین مدل های تابلو تبلیغاتی آشنا شدیم  و دانسته شد که تابلو تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی بسیار قابل اهمیت و مهم است. این صنعت تابلوسازی همیشه به دنبال خلاقیت های بیشتر است و همیشه جای پیشرفت بیشتر را دارد. امیدواریم که در آینده شاهد خلاقیت های بیشتر نیز در صنعت تابلوسازی باشیم.